Google oglašavanja

Google Oglasi koji ne troše budžet – već ga vraćaju.

Google Ads kampanje koje donose rezultate – ciljanje prave publike, veći ROI i stalna optimizacija za maksimalnu učinkovitost.

Google oglašavanja sa igrow marketing u hrvatskoj
Google oglašavanja sa igrow marketing u hrvatskoj
Google oglašavanja sa igrow marketing u hrvatskoj

Povjerenje su nam ukazali brojni klijenti iz raznih industrija.

Company Logo
Company Logo
Company Logo
Company Logo
Company Logo
Company Logo
Company Logo
Company Logo
Company Logo
Company Logo
Company Logo
Company Logo
Company Logo
Company Logo
Company Logo

Oglasi koji donose konkretne rezultate

Oglasi koji donose konkretne rezultate

Oglasi koji donose konkretne rezultate

Povezujemo vas s pravom publikom – uz mjerljiv ROI i skalabilan rast.

Povezujemo vas s pravom publikom – uz mjerljiv ROI i skalabilan rast.

Icon1
Icon1
Icon1
Pametno ciljanje publike

Analiziramo tržište i prikazujemo oglase ljudima koji su spremni na akciju.

icon2
icon2
icon2
Struktura za uspjeh

Kampanje prilagođene ciljevima – za pretraživačku, prikazivačku i video mrežu.

icon3
icon3
icon3
Učinkovite oglase i copyji

Pišemo poruke koje klikaju – testirane i optimizirane za konverzije.

icon4
icon4
icon4
Stalna optimizacija

Pratimo podatke, testiramo i prilagođavamo – za maksimalan povrat ulaganja.

Način na koji radimo

Jednostavno, jasno i usmjereno na rezultate. Vaš put do digitalnog uspjeha počinje ovdje.

01

Strategija na prvom mjestu

Analiziramo tržište, ponašanje korisnika i definiramo put do rezultata.

02

Brza provedba

Bez odgode – lansiramo, testiramo i reagiramo u stvarnom vremenu.

03

Rast i skaliranje

Uz validiranu strategiju povećavamo doseg i pretvaramo posjetitelje u klijente.

Od istraživanja tržišta do praćenja konverzija – naše Google Ads kampanje su dizajnirane za rast, skaliranje i stvarne rezultate. Bez nagađanja. Samo mjerljivi uspjesi.


  • Istraživanje tržišta i analiza konkurencije za precizno ciljanje

  • Praćenje konverzija i postavljanje mjerne infrastrukture (GA4, GTM)

  • Pisanje učinkovitih oglasa koji potiču klikove i konverzije

  • Strukturiranje kampanja prema korisničkoj namjeri i poslovnim ciljevima

  • Redovita optimizacija i A/B testiranje oglasa i proširenja

  • Povezivanje kampanja s Google Analyticsom i izvještajnim alatima

  • Skaliranje uspješnih kampanja za maksimalan ROI

  • Izrada i postavljanje visoko učinkovitih kampanja za pretraživačku, prikazivačku i video mrežu

Ne morate vjerovati samo nama. *

Pravi rezultati. Prava iskustva. Stvarne preporuke.

Ne morate vjerovati samo nama. *

Pravi rezultati. Prava iskustva. Stvarne preporuke.

Ne morate vjerovati samo nama. *

Pravi rezultati. Prava iskustva. Stvarne preporuke.

FAQ Sekcija

Imamo odgovore.

Trebam li imati veliki budžet da bih pokrenuo Google Ads kampanju?

Ne! Krenuti možete i s manjim budžetom. Bitno je da kampanja bude pametno postavljena i optimizirana – tako će i manji iznos donijeti konkretne rezultate.

Trebam li imati veliki budžet da bih pokrenuo Google Ads kampanju?

Ne! Krenuti možete i s manjim budžetom. Bitno je da kampanja bude pametno postavljena i optimizirana – tako će i manji iznos donijeti konkretne rezultate.

Trebam li imati veliki budžet da bih pokrenuo Google Ads kampanju?

Ne! Krenuti možete i s manjim budžetom. Bitno je da kampanja bude pametno postavljena i optimizirana – tako će i manji iznos donijeti konkretne rezultate.

Koliko brzo mogu očekivati rezultate?

Koliko brzo mogu očekivati rezultate?

Koliko brzo mogu očekivati rezultate?

Kako znate tko je moja idealna publika?

Kako znate tko je moja idealna publika?

Kako znate tko je moja idealna publika?

Što znači ‘oglasi koji ne troše budžet, već ga vraćaju’?

Što znači ‘oglasi koji ne troše budžet, već ga vraćaju’?

Što znači ‘oglasi koji ne troše budžet, već ga vraćaju’?

Kako pišete oglase koji stvarno klikaju?

Kako pišete oglase koji stvarno klikaju?

Kako pišete oglase koji stvarno klikaju?

Što ako kampanja ne daje rezultate?

Što ako kampanja ne daje rezultate?

Što ako kampanja ne daje rezultate?

Radite li i s malim tvrtkama ili samo s velikim klijentima?

Radite li i s malim tvrtkama ili samo s velikim klijentima?

Radite li i s malim tvrtkama ili samo s velikim klijentima?